Wirtualny asystent dla pracowników LSJ

Liczba zatrudnionych przez LSJ HR Group pracowników tymczasowych rośnie. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom i potrzebom postanowiliśmy uruchomić wirtualnego asystenta.
Dzięki temu nowoczesnemu rozwiązaniu nasi pracownicy mogą liczyć na szybki dostęp do najważniejszych dla nich informacji: jak postępować w przypadku nieobecności, gdzie uzyskać pomoc medyczną, ile dni urlopu przysługuje, ile jest przepracowanych godzin, itd. Mogą też pobrać indywidualne paski wynagrodzeń z informacjami o wynagrodzeniu zasadniczym brutto, sposobach odliczania składek, ostateczną kwotą netto (wypłacaną na konto), doliczonymi dodatkami lub odejmowanymi potrąceniami.
Korzystanie z wirtualnego asystenta LSJ jest banalnie proste. Wystarczy bowiem wejść na stronę info.lsj.pl i zalogować się za pomocą danych, które otrzymał każdy nasz pracownik zatrudniony w ramach umowy o pracę tymczasową i zadać pytanie. Wszystko wyjaśniamy w materiałąch video zrealizowanych w dwóch językach.
Zobaczcie!