Wyższy poziom współpracy

Współpraca odgrywa kluczową rolę zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym każdego z nas. 

 

Jest to proces, który wymaga otwartości, zaufania i przede wszystkim - sprawnej komunikacji.


Konflikt ze współpracownikiem, klientem, niedopowiedzenia, „szumy informacyjne” - to czynniki, które często powodują frustrację, paraliż decyzyjny, znacznie utrudniają współpracę i oddalają nas od osiągania celów. 


Jak budować relacje bazujące na otwartej i konstruktywnej komunikacji? Jak asertywnie bronić swoich granic i bronić się przed manipulacją? Jak się komunikować, żeby osiągać swoje cele? 

Na te pytania będziemy szukać odpowiedzi w trakcie 2 dni warsztatowych, na które serdecznie zapraszamy!
 

Kiedy?

Nasz program realizujemy w dwa dni, które wypełnione są samą merytoryką i warsztatem

Kiedy?

  • 16.04 (8:00 - 15:00) - Rola komunikacji
  • 23.04 (8:00 - 15:00) - Siła asertywności

 

  • 19.04 (8:00 - 15:00) - Rola komunikacji WYPRZEDANY
  • 26.04 (8:00 - 15:00) - Siła asertywności WYPRZEDANY

Gdzie? 

  • LSJ HR Group ul. Celna 1, Szczecin 

Koszt

  • 1290 zł (netto)/ 2 dni

Twoje korzyści

  • Będziesz potrafił stosować metody aktywnego słuchania
  • Nauczysz się przekazywać konstruktywną informację zwrotną
  • Dowiesz się jak prowadzić konstruktywne, ukierunkowane na cel rozmowy
  • Nauczysz się radzić sobie z komunikacją w trudnych sytuacjach 
  • Dowiesz się, jak zarządzać sytuacją konfliktową 
  • Będziesz potrafił prowadzić trudne rozmowy
  • Dowiesz się jak stosować asertywne komunikaty 

Dla kogo?

  • Dla osób, które zauważają trudności w komunikowaniu się z zespołem/ przełożonym/ klientem itp.
  • Dla osób na wszystkich szczeblach organizacji, które chcą nauczyć się, jak asertywnie i efektywnie się komunikować
  • Dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć skuteczność podejmowanych działań, dzięki sprawniejszej komunikacji
     
Anita Gałek - trenerka biznesu

ANITA GAŁEK

Trenerka biznesu, Coach ICF, autorka publikacji o przywództwie

Certyfikowana coach ICF, certyfikowana trenerka biznesu. Autorka ponad 140 publikacji eksperckich z zakresu przywództwa, sprzedaży i obsługi klienta.
Wiedzę trenerską zdobyła mając ponad 12 lat doświadczenia na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych i polskich organizacjach.

Ponad 7 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem rozproszoną siecią sprzedaży. Warsztat nabyła prowadząc od ponad 8 lat szkolenia dla kadr kierowniczych. Poza szkoleniami na co dzień pracuje indywidualnie z przedsiębiorcami (głownie Zarządami firm) w oparciu o narzędzia coachingowe i mentoringowe, wzmacniając oraz rozwijając kompetencje przywódcze.

Konsultantka w zakresie miękkiego HR-u i zarządzania procesami w organizacjach.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Skontaktuj się z nami!
Joanna Siemiątkowska - Project Manager

Joanna Siemiątkowska

Project Manager