Specjalista ds. marketingu i komunikacji

Dla naszego klienta firmy z branży handlowo - usługowej, poszukujemy osoby która wesprze jej działalność promocyjną w Social Mediach i pomoże w budowaniu skutecznej strategii komunikacji. Jest to nowe stanowisko, a jego potrzeba wynika z rozwoju firmy. 

Zadania:

  • Budowanie wizerunku firmy w mediach społecznościowych,
  • Współtworzenie planów publikacji, przygotowywanie i publikowanie treści na profilach w mediach społecznościowych, analizowanie efektów publikacji,
  • Współtworzenie kreatywnych koncepcji i planu komunikacji na różne kanały społecznościowe,
  • Samodzielne tworzenie kampanii i analizowanie jej wyników w oparciu o narzędzia Facebook Ads, Linkedin Ads,
  • Gotowość do rozwoju kampanii marketingowych o nowe narzędzia, m.in. YouTube, TikTok,
  • Analiza wyników kampanii w oparciu o Google Analytics,
  • Tworzenie i publikowanie angażującego contentu w mediach społecznościowych, w tym podstawowych grafik w programie Canva,
  • Tworzenie treści na stronę internetową firmy w oparciu o aktualne wytyczne i trendy,
  • Tworzenie i montowanie krótkich i dynamicznych form video (np. reels),
  • Przygotowywanie i realizacja kampanii w wyszukiwarkach internetowych we współpracy z domem mediowym/agencją,
  • Wsparcie członków zespołu w realizacji projektów dot. employer brandingu i marketingu,
  • Wsparcie w organizacji eventów zewnętrznych oraz wewnętrznych, w tym targach branżowych
  • Bieżąca współpraca z podwykonawcami: graficy, agencje reklamowe, biura prasowe, drukarnie etc.,
  • Poszukiwanie i proponowanie nowych rozwiązań oraz usprawnień,
  • Monitorowanie bieżących trendów marketingu oraz komunikacji i employer brandingu.

Czego oczekujemy:

  • Minimum roczne doświadczenie w pracy w Dziale Marketingu
  • Umiejętność prowadzenia kampanii wizerunkowych, tworzenie kreatywnego contentu, materiałów marketingowych, POS
  • Znajomość nowoczesnych kanałów komunikacji, w tym mediów społecznościowych
  • doświadczenie w prowadzeniu kont w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Tik - TOK) 
  • Znajomość zagadnień związanych z komunikacją wizerunkową i produktową
  • Umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji
  • Samodzielność, zaangażowanie i inicjatywa w codziennym działaniu
  • Dobra organizacja pracy
  • Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
  • Mile widziana obsługa programów graficznych - CANVA
  • Doświadczenie w obszarze Employer Brandingu, będzie dużym atutem 

My ze swojej strony gwarantujemy:

  • Wsparcie fantastycznych ekspertów i ogromna dawka wiedzy, którą uwielbiamy się dzielić!
  • Realny rozwój: stawiamy na samodzielność i kreatywność, u NAS każda inicjatywa jest na wagę złota!
  • Elastyczne godziny pracy oraz możliwość home office- wiemy, że pogodzenie życia prywatnego z zawodowym to niejednokrotnie duże wyzwanie
  • Fantastyczny zespół świetnych ludzi, którzy kochają to co robią i uwielbiają się integrować ;)
  • Wspólna celebracja wszystkich ważnych: świąt, urodzin, awansów, rocznic- oprócz pracy, uwielbiamy też zabawę i doceniamy wspólne chwile:):)
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne- żeby być najlepszymi, musimy uaktualniać naszą wiedzę!
  • Prywatna opieka medyczna- Medicover, pakiet kafeteryjny, pyszną kawę itp. 

 

Jak wygląda proces rekrutacji?

Jesteśmy firmą, która rekrutacją zajmuje się od 19 lat, więc przede wszystkim oczekuj od nas wsparcia i regularnego kontaktu w trakcie procesu. Zadzwonimy do Ciebie, opowiemy o szczegółach, a jeśli obie strony będą na tak, zaprosimy Cię na maksymalnie 2 rozmowy, które pozwolą Nam się poznać lepiej

 

Nie jesteś pewny/a czy spełniasz nasze wymagania? Wyślij swoje cv, rozwiejemy Twoje wątpliwości!:)

 

Aplikuj