Police

Koordynator ds. administracji biura i HR

Dla naszego Klienta, firmy budowlanej realizującej w Policach najbardziej prestiżowy projekt ostatnich lat, poszukujemy obecnie osoby, która wsparłaby dział administracji/biura. To wspaniała okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w międzynarodowym zespole. Jeśli posiadasz min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość angielskiego na poziomie dobrym, nie wahaj się, aby aplikować na to stanowisko!

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie i obsługa biura
  • Prowadzenie i archiwizowanie korespondencji i dokumentacji
  • Księgowanie faktur (wsparcie księgowej)
  • Wsparcie działu kadr
  • Wsparcie w prowadzeniu rekrutacji
  • Publikacja ogłoszeń
Wymagania:

  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Doświadczenie w pracy biurowej/administracyjnej lub/i na stanowisku Kadrowej/ego
  • Samodzielność w działaniu
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Mile doświadczenie w rekrutacji
Oferta:

  • Wzięcie udziału w prestiżowym projekcie min. 2 letnim
  • Możliwość rozwoju i realnego wpływu na pracę całego biura
  • Konkurencyjne wynagrodzenie (uzależnione od umiejętności i doświadczenia)
  • Praca w zróżnicowanym, międzynarodowym środowisku
Aplikuj