Szczecin
Global Quality Director
Kim jesteśmy?
LSJ HR Group to agencja rekrutacyjno- szkoleniowa, którą tworzą ludzie pełni pasji do innych ludzi i biznesu. Od ponad 20 lat pomagamy rozwijać lokalne firmy, słuchamy, odpowiadamy na potrzeby i doradzamy. Za naszą szczerość i profesjonalizm cenią nas zarówno klienci, jak i kandydaci.
Kogo poszukujemy?
Global Quality Director- osoby, która będzie miała kluczowy wpływ na rozwój strategii jakości w firmie.
Dla kogo rekrutujemy?
Rekrutujemy dla globalnej firmy, która jest liderem na rynku medycznym pod względem produkcji wysoko wyspecjalizowanych i innowacyjnych sprzętów, dających nowe możliwości w rozwoju medycyny.
Zakres odpowiedzialności:
- Opracowanie i wdrażanie strategii rozwoju jakości w obszarach QMS (systemu zarządzania jakością) oraz SQA (rozwoju i poprawy jakości dostawców)
- Współpraca z działami R&D, Procurement, Lifecycle oraz Regulatory Affairs
- Nadzór i doskonalenie procesów operacyjnych oraz poprawia jakość produktów
- Kierowanie zespołem QA (zapewnienie jakości: zarówno w obszarze procesowym, jak i produktowym
- Koordynowanie działań komitetu sterującego rozwojem i krzewieniem kultury jakości firmie
- Nadzorowanie poprawności funkcjonowania procesów operacyjnych w zakładach produkcyjnych i centrach dystrybucyjnych
- Monitorowanie i kontrolowanie wskaźników jakościowych oraz podejmowanie działań korygujących i zapobiegawczych
- Wprowadzanie projakościowej świadomości wśród pracowników
- Zapewnienie prawidłowego funkcjonowanie kontroli wstępnej materiałów oraz kontroli międzyoperacyjnej
- Nadzorowanie pracy podległych pracowników i współpraca z kierownictwem Supply Chain, Production & Quality, oraz resztą organizacji, zwłaszcza z zarządem firmy.
Wymagania stawiane kandydatom:
- Wykształcenie wyższe techniczne lub specjalistyczne w obszarze zarządzania jakością systemową, doskonaleniem procesów biznesowych i produkcyjnych oraz doskonaleniem oprogramowania stosowanego w branży urządzeń medycznych
- Bardzo dobra znajomość wymagań regulacyjnych oraz standardów i norm jakościowych
- Długoletnie doświadczenie na stanowisku związanym ze tworzeniem strategii rozwoju i zarządzaniem jakością w branży urządzeń medycznych
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołami w wielokulturowym środowisku
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Wiedza techniczna, jakościowa oraz regulacyjna w branży urządzeń medycznych
- Znajomość norm ISO 13485, ISO 9001, ISO 14001 oraz PE-EN 18001 (dodatkowy atut)
- Umiejętność tworzenia i audytowania systemów zarządzania jakością
- Doświadczenie w Lean Manufacturing, World Class Manufacturing lub pracy w firmach o wysokich standardach.
- Umiejętności prezentacji i komunikacji
- Wysokie umiejętności interpersonalne i dążenie do osiągania najlepszych wyników poprzez współpracę i ciągły rozwój
- Dojrzałość osobista i biznesowa
- Myślenie strategiczne i metodyczność pracy
- Wysoka samoświadomość i kultura osobista
- Umiejętność budowania angażującego środowiska pracy i efektywnych zespołów.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie międzynarodowej
- Wpływ na strategię jakościową oraz rozwój firmy
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Duże możliwości rozwoju, szkoleń
- Prywatna opieka medyczna
- Możliwość korzystania z zakładowej kantyny
- System świadczeń kafeteryjnych ( owoce, warzywa i przekąski)
- Strefa relaxu na terenie firmy