Szczecin

Global Quality Director

Kim jesteśmy? 

LSJ HR Group to agencja rekrutacyjno- szkoleniowa, którą tworzą ludzie pełni pasji do innych ludzi i biznesu. Od ponad 20 lat pomagamy rozwijać lokalne firmy, słuchamy, odpowiadamy na potrzeby i doradzamy. Za naszą szczerość i profesjonalizm cenią nas zarówno klienci, jak i kandydaci.

Kogo poszukujemy?

Global Quality Director- osoby, która będzie miała kluczowy wpływ na rozwój strategii jakości w firmie.

Dla kogo rekrutujemy?

Rekrutujemy dla globalnej firmy, która jest liderem na rynku medycznym pod względem produkcji wysoko wyspecjalizowanych i innowacyjnych sprzętów, dających nowe możliwości w rozwoju medycyny.

 

Zakres odpowiedzialności:

  • Opracowanie i wdrażanie strategii  rozwoju jakości w obszarach QMS (systemu zarządzania jakością) oraz SQA (rozwoju i poprawy jakości dostawców)
  • Współpraca z działami R&D, Procurement, Lifecycle oraz Regulatory Affairs
  • Nadzór i doskonalenie procesów operacyjnych oraz poprawia jakość produktów
  • Kierowanie zespołem QA (zapewnienie jakości: zarówno w obszarze procesowym, jak i produktowym
  • Koordynowanie działań komitetu sterującego rozwojem i krzewieniem kultury jakości firmie
  • Nadzorowanie poprawności funkcjonowania procesów operacyjnych w zakładach produkcyjnych i centrach dystrybucyjnych
  • Monitorowanie i kontrolowanie wskaźników jakościowych oraz podejmowanie działań korygujących i zapobiegawczych
  • Wprowadzanie projakościowej świadomości wśród pracowników
  • Zapewnienie prawidłowego funkcjonowanie kontroli wstępnej materiałów oraz kontroli międzyoperacyjnej
  • Nadzorowanie pracy podległych pracowników i współpraca z kierownictwem Supply Chain, Production & Quality, oraz resztą organizacji, zwłaszcza z zarządem firmy.

Wymagania stawiane kandydatom:

  • Wykształcenie wyższe techniczne lub specjalistyczne w obszarze zarządzania jakością systemową, doskonaleniem procesów biznesowych i produkcyjnych oraz doskonaleniem oprogramowania stosowanego w branży urządzeń medycznych
  • Bardzo dobra znajomość wymagań regulacyjnych oraz standardów i norm jakościowych
  • Długoletnie doświadczenie na stanowisku związanym ze tworzeniem strategii rozwoju i zarządzaniem jakością w branży urządzeń medycznych
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołami w wielokulturowym środowisku
  • Biegła znajomość języka angielskiego 
  • Wiedza techniczna, jakościowa oraz regulacyjna w branży urządzeń medycznych
  • Znajomość norm ISO 13485, ISO 9001, ISO 14001 oraz PE-EN 18001 (dodatkowy atut)
  • Umiejętność tworzenia i audytowania systemów zarządzania jakością
  • Doświadczenie w Lean Manufacturing, World Class Manufacturing lub pracy w firmach o wysokich standardach.
  • Umiejętności prezentacji i komunikacji
  • Wysokie umiejętności interpersonalne i dążenie do osiągania najlepszych wyników poprzez współpracę i ciągły rozwój
  • Dojrzałość osobista i biznesowa
  • Myślenie strategiczne i metodyczność pracy
  • Wysoka samoświadomość i  kultura osobista
  • Umiejętność budowania angażującego środowiska pracy i efektywnych zespołów.

 

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie międzynarodowej
  • Wpływ na strategię jakościową oraz rozwój firmy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Duże możliwości rozwoju, szkoleń 
  • Prywatna opieka medyczna 
  • Możliwość korzystania z zakładowej kantyny 
  • System świadczeń kafeteryjnych ( owoce, warzywa i przekąski)
  • Strefa relaxu na terenie firmy
Aplikuj