Sekretarz Gminy Nowogard
Dla naszego klienta, poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko Sekretarz gminy - osoby odpowiedzialnej za planowanie i organizacje pracy urzędu. Posiadasz doświadczenie na stanowisku urzędniczym? Jesteś osobą odpowiedzialną i skrupulatną? Idealnie trafiłeś!
Zakres obowiązków:
- Organizacja pracy urzędu i zarządzanie jego zasobami ludzkimi
- Prowadzenie spraw miasta powierzonych przez burmistrza
- Zarządzanie budynkami urzędu i gospodarowanie lokalami biurowymi
- Koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami
- Ustalanie i realizowanie planu pracy urzędu
- Usprawnianie organizacji pracy w urzędzie
- Koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami
- Wykonywanie obsługi prawnej Urzędu - w zakresie tworzenia wszystkich aktów prawnych
- Reprezentacja urzędu - udział w wystąpieniach publicznych
Wymagania:
- Wykształcenie: wyższe, preferowane kierunki: prawo, administracja
- Czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach samorządu terytorialnego
- Znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej
- Zaświadczenia o niekaralności
- Dobra organizacja pracy
- Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi
Pracodawca oferuje:
- Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy
- Stabilne zatrudnienie
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (trzynasta pensja)
- Prace w przyjaznej i życzliwej atmosferze
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.
Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 13331
Aplikuj