Sekretarz Gminy Nowogard

Dla naszego klienta, poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko Sekretarz gminy - osoby odpowiedzialnej za planowanie i organizacje pracy urzędu. Posiadasz doświadczenie na stanowisku urzędniczym? Jesteś osobą odpowiedzialną i skrupulatną? Idealnie trafiłeś! 

Zakres obowiązków: 

  • Organizacja pracy urzędu i zarządzanie jego zasobami ludzkimi
  • Prowadzenie spraw miasta powierzonych przez burmistrza
  • Zarządzanie budynkami urzędu i gospodarowanie lokalami biurowymi
  • Koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami
  • Ustalanie i realizowanie planu pracy urzędu
  • Usprawnianie organizacji pracy w urzędzie
  • Koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami
  • Wykonywanie obsługi prawnej Urzędu - w zakresie tworzenia wszystkich  aktów prawnych
  • Reprezentacja urzędu - udział w wystąpieniach publicznych 

Wymagania:

  • Wykształcenie: wyższe, preferowane kierunki: prawo, administracja
  • Czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach samorządu terytorialnego
  • Znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej 
  • Zaświadczenia o niekaralności 
  • Dobra organizacja pracy
  • Umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi

Pracodawca oferuje:

  • Wynagrodzenie zasadnicze + dodatek stażowy
  • Stabilne zatrudnienie 
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (trzynasta pensja)
  • Prace w przyjaznej i życzliwej atmosferze

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

Widniejemy w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 13331

Aplikuj