Kobylanka

Koordynator ds. obsługi klienta

Dla naszego klienta, dynamicznie rozwijającej się firmy produkcyjnej usytuowanej w Kobylance pod Szczecinem, poszukujemy osoby na stanowisko specjalisty ds. Obsługi klienta. 

Będziesz odpowiedzialny za:

  • Kompleksową obsługę zamówień: wprowadzanie zamówień sprzedaży, informowanie o terminach
  • Wprowadzanie reklamacji sprzedaży
  • Prowadzenie korespondencji z klientami, bieżące informowanie o statusie zamówienia
  • Kontrole należności klientów
  • Bieżące kontrole stanów magazynowych i przygotowanie zamówień sklepu
  • Współpracę z innymi działami
  • Raportowanie do przełożonego

Wymagania: 

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku 
  • Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów interpersonalnych
  • Wysoka kultura osobista
  • Kompetencje interpersonalne: komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu relacji
  • Skrupulatność i samodzielność
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Prawo jazdy kat. B
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego

Oferujemy: 

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe plus premie i nagrody zależne od efektów pracy
  • Pracę w dynamicznym środowisku z ciekawym produktem
  • Szkolenia wewnętrzne
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość rozwoju i doskonalenia kompetencji
Aplikuj