Police
Office Coordinator/ Koordynator ds. Administracji
Dla naszego klienta, firmy transportowej kapitału niemieckiego, poszukujemy aktualnie osoby, która wsparłaby na poziomie administracji i koordynacji biura kilkuletni projekt budowy Policach (największej inwestycji w historii polskiego przemysłu).
Zakres działań:
- Organizacja wejść dla podwykonawców do rafinerii również ze szkoleniami zleconymi przez AZOTY i bycie pierwszym kontaktem dla każdej z tych osób
- Komunikacja w języku angielskim z klientem i podwykonawcami (np. Nederland, Niemcy, Belgia)
- Wydawanie zamówień zakupu i przekazów (oficjalna komunikacja z klientem) po wcześniejszym uzgodnieniu z kierownikiem projektu
- Segregacja faktur i współpraca z działem księgowości w Niemczech
- Zamawianie materiałów biurowych
- Zakup materiałów, osobistych lub maszynowych (dźwigi, podnośniki do wiśni itp.), w razie konieczności
- Wspieranie całego zespołu
- Tłumaczenia: dokumentów, szkoleń i spotkań w razie potrzeby itp.
- Udział w cotygodniowych spotkaniach związanych z budową, jak i innych spotkaniach organizacyjnych
- Transkrypcja dziennika budowy z języka angielskiego na język polski
- Kontrola dokumentacji od podwykonawców i przekazanie klientowi
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Znajomość języka niemieckiego będzie zaletą, nie koniecznością
- Praktyka w administracji lub przy projektach inwestycyjnych od budowy do uruchomienia
- Dobra znajomość pracy z komputerem (Word, Excel itp.)
- Elastyczność, umiejętności organizacyjne, umiejętności komunikacyjne, niezawodność
- Praca w międzynarodowej firmie z doświadczeniem w logistyce biznesowej przy międzynarodowych projektach inwestycyjnych, w ramach prestiżowego projektu
- Elastyczność czasu pracy
- Umowa B2B i dodatkowo płatny urlop i zasiłek chorobowy (jak na podstawie stałej umowy o pracę).
- Konkurencyjne wynagrodzenie, uzależnione od kompetencji: 8500-11500 zł
- Niezbędne narzędzia pracy, jak: laptop, karta telefoniczna (kredytowa) do celów firmowych