Wałcz

Specjalista ds. kadr i płac

Dla pracodawcy z powiatu wałeckiego poszukujemy osoby doświadczonej w prowadzeniu kadr i płac.

Zakres obowiązków

  • prowadzenie dokumentacji pracowniczej
  • sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy dla pracowników, zaświadczeń
  • sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, PFRON
  • ewidencja zwolnień lekarskich
  • nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników
  • obsługa potrąceń należności ustawowych, w tym potrąceń komorniczych
Wymagania

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz ubezpieczeń społecznych
  • sumienność, rzetelność, poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
Oferujemy

  • umowę o pracę bezpośrednio z naszym Klientem
  • pracę w godzinach biurowych
  • bogaty zakładowy fundusz świadczeń socjalnych
Aplikuj