Szczecin

Specjalista ds. administracyjnych

Jesteś osobą zorganizowaną i otwartą? Jeśli dodatkowo orientujesz się w podstawowych zagadnieniach finansowych to znaczy, że dobrze trafiłeś! Stabilna Firma produkcyjna w Dołujach koło Szczecina, poszukuje właśnie Ciebie!

Będziesz odpowiadać za

·         Obsługę administracyjną sekretariatu, kompletowanie dokumentów

·         Organizowanie i nadzorowanie obiegu dokumentów i informacji w biurze

·         Obsługę poczty elektronicznej i centrali telefonicznej

·         Wystawianie faktur i obsługę wierzytelności

·         Współpracę z firmami pod względem księgowym, bankowym oraz leasingowym

·         Obsługa firmowych kont bankowych

·         Nadzór nad kosztami w obrębie administracji

Idealnie, jeśli posiadasz

·         Wykształcenie wyższe

·         Doświadczenie w pracy administracyjnej

·         Komunikatywna znajomość języka angielskiego

·         Znajomość podstawowych zagadnień finansowo – księgowych

·         Biegła znajomość obsługi komputera i pakietów MS Office w szczególności Excel

·         Zorganizowanie, dokładność i skrupulatność

·         Otwartość i umiejętność pracy w zespole

·         Zdolności analitycznego myślenia

·         Prawo jazdy kat. B

Oferujemy

·         Umowę o pracę na czas nieokreślony po okresie próbnym

·         Pracę w młodym, dynamicznym zespole

·         Uczestnictwo w ciekawych projektach realizowanych przez firmę

·         Pakiet benefitów: wczasy pod gruszą, dofinansowanie Multisport

Aplikuj