Szczecin

Logistics Project Manager

W związku z dynamicznym rozwojem, zakładu logistycznego w Szczecinie, poszukujemy doświadczonego kandydata do nowego oddziału, który będzie odpowiedzialny za prowadzenie projektów logistycznych.

Zakres obowiązków

·         Prowadzenie projektów z logistycznych w obszarze: optymalizacji, rozwoju, z definiowaniem z innymi działami celów biznesowych firmy

·         Odpowiedzialność i samodzielność za jakość, termalność, realizację oraz budżet projektu

·         Weryfikacja projektów pod względem kompletności i poprawności rozwiązań projektowych

·         Implementacja narzędzi, standardów, strategii, planu realizacji projektu oraz  harmonogramowanie

·         Prowadzenie stałej komunikacji ze wszystkimi kooperantami projektu

·         Dobór i selekcja optymalnych rozwiązań oraz negocjacje z wybranymi dostawcami usług i towarów

·         Monitorowanie postępów, rezultatów prac i kluczowych parametrów projektu

·         Raportowanie ich do przełożonego

Wymagania

·         Doświadczenia w zarządzaniu projektami również w zakresie rozwoju, optymalizacji, kosztorysowania różnymi metodami

·         Wykształcenia wyższego z zakresu logistyki, produkcji, zarządzania

·         Doświadczenie w przygotowywaniu raportów i analiz

·         Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym

·         Język niemiecki będzie atutem

·         Umiejętność współpracy z zespołami reprezentującymi różne działy firmy

·         Prawo jazdy kat. B          

Oferujemy

·         Stabilność zatrudnienia w firmie z kapitałem zagranicznym

·         Umowę o pracę

·         Rozpoczęcie pracy na zupełnie nowym stanowisku w strukturach firmy

·         Realny wpływ na rozwój projektów oraz własny

·         Możliwość realizacji ciekawych projektów większych i nieco mniejszych

·         Ludzi pełnych pasji, zaangażowania którzy chętnie dzielą się wiedzą

·         Prywatną opiekę medyczną

Aplikuj