Szczecin

junior product order administrator

Naszym Klientem jest międzynarodowa korporacja.  Dołącz do zespołu SSC i rozwijaj swoje kompetencje!

Tym będziesz się zajmował:

  • odbieranie i terminowe rejestrowanie w systemie zamówień i zapytań ofertowych
  • rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z zamówieniami
  • zasięganie porad technicznych w przypadku konieczności interpretowania i uszczegółowienia zamówienia klientów
  • wydawanie instrukcji dostawy i monitoring dostaw
  • ścisła współpraca z wewnętrznym działem obsługi klienta
  • rejestrowanie skarg i innych niezgodności
Wymagania:

  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1+
  • dobra znajomość języka obcego będzie dodatkowym atutem
  • wykształcenie wyższe lub doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • dobra znajomość obsługi komputera, w tym Excel
  • mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta
Oferujemy

  • umowę o pracę bezpośrednio z naszym Klientem
  • biurowy system czasu pracy
  • prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe
  • możliwy częściowy tryb zdalny pracy
Aplikuj