Szczecin
junior product order administrator
Naszym Klientem jest międzynarodowa korporacja. Dołącz do zespołu SSC i rozwijaj swoje kompetencje!
Tym będziesz się zajmował:
- odbieranie i terminowe rejestrowanie w systemie zamówień i zapytań ofertowych
- rozwiązywanie wszelkich problemów związanych z zamówieniami
- zasięganie porad technicznych w przypadku konieczności interpretowania i uszczegółowienia zamówienia klientów
- wydawanie instrukcji dostawy i monitoring dostaw
- ścisła współpraca z wewnętrznym działem obsługi klienta
- rejestrowanie skarg i innych niezgodności
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1+
- dobra znajomość języka obcego będzie dodatkowym atutem
- wykształcenie wyższe lub doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- dobra znajomość obsługi komputera, w tym Excel
- mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta
- umowę o pracę bezpośrednio z naszym Klientem
- biurowy system czasu pracy
- prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe
- możliwy częściowy tryb zdalny pracy