Szczecin

Specjalista ds. Administracji/ Koordynator Biura

Dla naszego klienta,firmy  produkcyjnej z zagranicznym kapitałem, usytuowanej w Szczecinie Dąbiu poszukujemy osoby, która wesprze dział administracji w firmie.

Zakres obowiązków

Bieżąca obsługa sekretariatu pod względem administracyjnym, w tym: 

  • zakupy sprzętów biurowych
  • nadzór nad obiegiem dokumentów i poczty
  • prowadzenie kalendarza spotkań
  •  organizowanie delegacji i wyjazdów służbowych – krajowych i zagranicznych
  • przygotowanie narad, konferencji, spotkań pod względem logistycznym
  •  sporządzanie protokołów i sprawozdań z posiedzeń i zebrań
  • dbanie o sprawny przepływ informacji w przedsiębiorstwie
  •  dbanie o dobry wizerunek firmy na zewnątrz i wśród pracowników firmy
  • pomoc przy rekrutacji i onboardingu pracowników
  • organizacja imprez firmowych oraz małych eventów typu rocznice pracy w firmie, urodziny, dzień kobiet itp.

 

Wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  •  skrupulatność, sumienność, samodzielność 
  • dobra organizacja pracy 
  •  znajomość pakietu MS Office
  •  umiejętność pracy w zespole 
  • umiejętność obsługi sprzętów biurowych 
  • komunikatywność i pozytywna energia

 

Oferujemy

  • praca od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 -16:00
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • premia motywacyjna do 20%
  • dodatek lojalnościowy
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pakiet świadczeń socjalnych: pakiet kafeteryjny, karta sportowa, wczasy pod gruszą
  • prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe
  • praca w przyjaznej atmosferze w międzynarodowej firmie
Aplikuj