Szczecin

Logistics Administrator/Specialist

Dla naszego klienta międzynarodowej firmy logistyczno-transportowej, poszukujemy osoby, która wesprze dział administracji procesów logistycznych.

Zakres obowiązków:

  • Praca z systemem- administracja: zamówień i dostaw
  • Raportowanie AD hoc oraz regularne do klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych
  • Samodzielne rozwiązywanie podstawowych problemów związanych z procesem administracji oraz ewidencji dostaw
  • Analiza oraz monitorowanie jakości cyfrowej dokumentacji oraz monitorowanie kompletności procesu cyfrowego
  • Kontakt z kierowcami/dostawcami
  • Prowadzenie: dokumentacji, danych i zestawień
  • Współpraca z innymi działami w firmie (w języku polskim i angielskim)


Wymagania:

  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Znajomość programu Excel
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Przywiązywanie uwagi do szczegółów
  • Komunikatywność
  • Mile widziane doświadczenie w obszarze administracji lub logistyki
  • Mile widziane wykształcenie w obszarze logistyki

Oferujemy:

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość brania udziału w ciekawych projektach
  • Pracę w godzinach: 8-16 lub 7:15
  • Fantastyczny team: wesołych, pozytywnych i wspierających się ludzi
  • Lidera, który służy pomocą, radą i codziennie dostarcza zespołowi porcję żartów "sucharów":)
  • Możliwość pracy w trybie home office


Jeśli chcesz wiedzieć więcej APLIKUJ- czekamy na Ciebie:)


Aplikuj