Szczecin

Specjalista ds. zakupów i sourcingu

Niewielka firma produkcyjna z kapitałem skandynawskim zlokalizowana na terenie Szczecina poszukuje obecnie osoby do pracy na nowym stanowisku związanym z rozwojem i dywersyfikacją bazy dostawców.

Do Twoich obowiązków będzie należało:

  • Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych dostawców
  • Prowadzenie negocjacji kontraktów zakupowych
  • Zakup komponentów pod produkcję
  • Optymalizacja kosztów
  • Zarządzanie łańcuchem dostaw w oparciu o systemy ERP
  • Ścisła współpraca z magazynem surowców
  • Kompletowanie dokumentów i faktur

Koniecznie aplikuj jeśli:

  • Posiadasz doświadczenie w zakupach komponentów produkcyjnych- mile widziane komponenty elektryczne
  • masz doświadczenie w poszukiwaniu dostawców, negocjowaniu umów i warunków dostaw
  • jesteś nastawiony na osiąganie wyników, szukanie usprawnień i generowanie oszczędności
  • Pracowałeś wcześniej w systemach klasy ERP ( np. SAP)
  • Porozumiewasz się w j. angielskim w stopniu dobrym - będziesz go wykorzystywał/wykorzystywała w codziennej pracy

Czego możesz się spodziewać:

  • Atrakcyjnych warunków zatrudnienia z szerokimi bonusami pozapłacowym
  • Wyjątkowo przyjaznej atmosfery pracy w firmie, w której pracownik stawiany jest na pierwszym miejscu
  • stabilnego zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • przejrzystych zasad pracy, jasno sprecyzowanych oczekiwań i wymagań
Aplikuj