Szczecin

Logistics Administrator

Dla naszego Klienta, firmy logistycznej kapitału irlandzkiego, ze względu na jej dynamiczny rozwój, poszukujemy osoby, która dołączy do szczecińskiego zespołu.

W pracy będziesz odpowiedzialna za:

  • wsparcie administracyjne działu logistyki
  • ścisłą współpracę i stały kontakt z irlandzkim oddziałem firmy
  • pracę z systemem- obsługa zamówień, kontrola dostaw (ogólnie pojęta logistyka)
  • przygotowywanie raportów i zestawień

Profil kandydata, którego chcemy poznać:

  • wykształcenie kierunkowe (logistyka)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • dobra znajomość Excela
  • analityczny umysł, przywiązywanie wagi do szczegółów, cierpliwość
  • mile widziane doświadczenie zawodowe w branży logistycznej

Oferta:

  • umowa o pracę bezpośrednio z naszym Klientem
  • praca w międzynarodowym środowisku
  • praca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych
  • możliwość nauki zawodu- nie wymagamy doświadczenia, a wszystkiego możemy Cię nauczyć
Aplikuj