Szczecin

Koordynator Ds. Obsługi Klienta

Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej branży stalowej, usytuowanej w Szczecinie, ze względu na jej dynamiczny rozwój poszukujemy osoby, która wsparłaby na samodzielnym stanowisku dział sprzedaży.

Zakres działań:

  • Rozwijanie i utrzymywanie długoterminowych relacji strategicznych z klientami firmy
  • Aktywne uczestnictwo w opracowywaniu planów sprzedaży, obejmujących dostawy i ceny
  • Codzienny kontakt z klientem
  • Potwierdzanie zamówień, planowanie dostaw, przedstawianie oferty, wprowadzanie danych do systemu ERP, zamawianie transportów, informowanie klientów o zmianach harmonogramu i fakturowanie
  • Udział w projektach związanych z przydzielonymi i/lub nowymi klientami
  • Raportowanie danych związanych ze współpracą z przypisanymi klientami do menedżera. Dostarczanie uzgodnionych kluczowych wskaźników wydajności
  • Gromadzenie i analiza danych z prognoz, ofert, statystyk
  • Proaktywny udział w procesach zapewnienia jakości

Wymagania:

  • Doświadczenie na analogicznym stanowisku
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne
  • Zdolności negocjacyjne, strategiczne i sprzedażowe
  • Mile widziane doświadczenie z systemem ERP

Oferta:

  • Konkurencyjne wynagrodzenie: 7000-11000 zł brutto miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego
  • Możliwość rozwoju zawodowego i samodzielnego tworzenia i realizowania strategii
  • Regularne szkolenia podwyższające kwalifikacje
  • Niezbędne narzędzia pracy
Aplikuj