Finanse/Księgowość
Szczecin
ID: 17280
Finanse/Księgowość
Szczecin

Główna Księgowa

Opis stanowiska

Dla naszego klienta firmy z branży usługowej poszukujemy osoby na stanowisko Głównej Księgowej.

Będzie to pierwsza osoba w nowym dziale księgowym, która wkrótce zbuduje nowy zespół składający się z ok. 5 osób i pomoże scentralizować księgowość w firmie z wieloletnim doświadczeniem na rynku.

Jeżeli jesteś osobą, uznającą się za nowoczesną, korzystającą z technologicznych rozwiązań optymalizujących zadania księgowe, masz doświadczenie we wdrożeniu nowego systemu i jesteś otwarta/y na zmiany- Zapraszamy do aplikowania!

Zakres obowiązków

  • Nadzorowanie wszystkich procesów księgowych w firmie,
  • Prowadzenie ewidencji księgowej i uzgadnianie jej z kontami księgi głównej,
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych VAT, CIT, PIT i sprawozdań GUS,
  • Przygotowywanie informacji finansowych dla Zarządu,
  • Udział w przygotowaniu budżetu,
  • Czynny udział w audytach i badaniu sprawozdania przez biegłego rewidenta,
  • Opieka nad księgowością podmiotów z grupy kapitałowej oraz udział w raportowaniu grupowym,
  • Przypisywanie i księgowanie dokumentów,
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (Urząd Skarbowy, NBP, ZUS),
  • Kontrola i uzgadnianie sald z kontrahentami,
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz współtworzenie wewnętrznych procedur,
  • Optymalizacja efektywności procesów księgowych w organizacji (udział/ prowadzenie związanych z tymi zagadnieniami projektów),
  • Budowanie, motywowanie i rozwijanie podległego zespołu,
  • Monitorowanie pracy zespołu oraz ocena pracowników.
  • Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem księgowości.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe o profilu rachunkowość lub finanse,
  • Minimum 5 lat doświadczenia w pracy na stanowisku Głównej Księgowej / Głównego Księgowego,
  • Biegła znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i podatków, sprawozdawczości finansowej oraz umiejętność ich praktycznego stosowania,
  • Samodzielność, zdolność analitycznego myślenia,
  • Odpowiedzialność za powierzone zadania, terminowość, umiejętność planowania i dobrej organizacji czasu pracy,
  • Umiejętność organizowania pracy własnej i podległych pracowników,
  • Umiejętność skutecznego analizowania sytuacji i efektywne rozwiązywanie problemów,
  • Umiejętność w zakresie prowadzenia projektów optymalizacyjnych
  • Otwartość na nowe wyzwania i rozwój oraz nowoczesną księgowość

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w firmie z wieloletnią tradycją
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i posiadanych umiejętności
  • Premie uznaniowe
  • Pakiet benefitów
  • Możliwość zbudowania zespołu i wpływ na rozwój procesów księgowych w firmie
  • Niezbędne szkolenia
  • Przyjazną atmosferę pracy i płaską strukturę organizacyjną

Rekruterzy

Dorota Zimecka - Specjalista ds. rekrutacji

Dorota Zimecka

Specjalista ds. rekrutacji