Administracja biurowa
Obsługa klienta/Sprzedaż
Szczecin
ID: 17475
Administracja biurowa
Szczecin

Manager ds. Strategii Handlowej i Rozwoju Biznesu

Masz doświadczenie w budowaniu struktur sprzedażowych od podstaw? Potrafisz tworzyć skuteczne strategie i rozwijać biznes? Jeśli łączysz analityczne myślenie z umiejętnością budowania relacji i zarządzania zespołem, mamy dla Ciebie wyjątkową szansę!

Szukamy lidera, który nie tylko stworzy i wdroży strategię handlową, ale także aktywnie wpłynie na rozwój biznesu naszego Klienta. Jeśli zależy Ci na wyzwaniach i masz chęć realnie kształtować przyszłość firmy – zapraszamy do aplikowania!

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjny system premiowy, doceniający Twoje wyniki
  • Samochód służbowy, również do użytku prywatnego
  • Samodzielność w działaniu – poszukujemy osoby z inicjatywą. Firma będzie wspierać Cię w realizacji założonych celów, a także dostarczy narzędzia i zasoby
  • Prywatną opiekę medyczną LUXMED, dofinansowanie do karty Multisport, dofinansowanie do nauki języka obcego, szkolenia i możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Spotkania integracyjne zespołowe i ogólnofirmowe, premie świąteczne, świętowanie urodzin

Wymagania

  • Doświadczenie w zakresie budowania struktur sprzedażowych od podstaw, w tym tworzeniu strategii, procesów, zespołu
  • Zdolność do nawiązywania i utrzymywania długofalowych relacji z klientami, oparta na profesjonalnym podejściu i znajomości ich potrzeb
  • Osobowość lidera – zdolność przewodzenia zespołowi i inspirowanie go do osiągania wysokich wyników
  • Analityczne podejście do sprzedaży, umiejętność interpretacji danych sprzedażowych, wyciągania wniosków oraz wdrażania skutecznych działań optymalizacyjnych
  • Umiejętność przygotowywania raportów sprzedażowych oraz prezentacji na potrzeby firmy
  •  Elastyczność i umiejętność dostosowania strategii sprzedażowej do dynamicznych warunków rynkowych
  • Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych z klientami oraz partnerami biznesowymi
  • Doświadczenie w zarządzaniu budżetem sprzedażowym, planowaniu wydatków na kampanie marketingowe, szkolenia zespołu oraz inne inicjatywy
  • Kreatywność i otwartość na innowacyjne rozwiązania, gotowość do wprowadzania nowych rozwiązań
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego – warunek konieczny

Zakres obowiązków

  • Budowa, optymalizacja oraz realizacja strategii sprzedażowej firmy - definiowanie procesów oraz wdrażanie najlepszych praktyk rynkowych
  • Zarządzanie zespołem sprzedażowym – organizacja pracy, rozwój kompetencji, motywowanie i skuteczne kierowanie zespołem w celu osiągania założonych wyników
  • Pozyskiwanie nowych klientów i rozwój relacji biznesowych – aktywne nawiązywanie współpracy, budowanie długofalowych relacji oraz utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi obecnych klientów
  • Opracowywanie i zarządzanie budżetem działu sprzedaży i nadzorowanie realizacji założonych celów, analiza rentowności decyzji
  • Aktywne uczestnictwo w negocjacjach z kluczowymi klientami oraz partnerami biznesowymi
  • Wdrażanie nowoczesnych narzędzi i rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży oraz konkurencyjność firmy
  • Regularne raportowanie wyników sprzedażowych do Zarządu, w celu utrzymania przejrzystości i umożliwienia podejmowania strategicznych decyzji
  • Śledzenie dynamiki rynku, analiza trendów konsumenckich i branżowych

Rekruterzy

Dorota Wójcik - Specjalista ds. Rekrutacji

Dorota Wójcik

Specjalista ds. Rekrutacji