Administracja biurowa
Obsługa klienta/Sprzedaż
Szczecin
ID: 17475
Administracja biurowa
Manager ds. Strategii Handlowej i Rozwoju Biznesu
Masz doświadczenie w budowaniu struktur sprzedażowych od podstaw? Potrafisz tworzyć skuteczne strategie i rozwijać biznes? Jeśli łączysz analityczne myślenie z umiejętnością budowania relacji i zarządzania zespołem, mamy dla Ciebie wyjątkową szansę!
Szukamy lidera, który nie tylko stworzy i wdroży strategię handlową, ale także aktywnie wpłynie na rozwój biznesu naszego Klienta. Jeśli zależy Ci na wyzwaniach i masz chęć realnie kształtować przyszłość firmy – zapraszamy do aplikowania!
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Atrakcyjny system premiowy, doceniający Twoje wyniki
- Samochód służbowy, również do użytku prywatnego
- Samodzielność w działaniu – poszukujemy osoby z inicjatywą. Firma będzie wspierać Cię w realizacji założonych celów, a także dostarczy narzędzia i zasoby
- Prywatną opiekę medyczną LUXMED, dofinansowanie do karty Multisport, dofinansowanie do nauki języka obcego, szkolenia i możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji
- Spotkania integracyjne zespołowe i ogólnofirmowe, premie świąteczne, świętowanie urodzin
Wymagania
- Doświadczenie w zakresie budowania struktur sprzedażowych od podstaw, w tym tworzeniu strategii, procesów, zespołu
- Zdolność do nawiązywania i utrzymywania długofalowych relacji z klientami, oparta na profesjonalnym podejściu i znajomości ich potrzeb
- Osobowość lidera – zdolność przewodzenia zespołowi i inspirowanie go do osiągania wysokich wyników
- Analityczne podejście do sprzedaży, umiejętność interpretacji danych sprzedażowych, wyciągania wniosków oraz wdrażania skutecznych działań optymalizacyjnych
- Umiejętność przygotowywania raportów sprzedażowych oraz prezentacji na potrzeby firmy
- Elastyczność i umiejętność dostosowania strategii sprzedażowej do dynamicznych warunków rynkowych
- Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych z klientami oraz partnerami biznesowymi
- Doświadczenie w zarządzaniu budżetem sprzedażowym, planowaniu wydatków na kampanie marketingowe, szkolenia zespołu oraz inne inicjatywy
- Kreatywność i otwartość na innowacyjne rozwiązania, gotowość do wprowadzania nowych rozwiązań
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego – warunek konieczny
Zakres obowiązków
- Budowa, optymalizacja oraz realizacja strategii sprzedażowej firmy - definiowanie procesów oraz wdrażanie najlepszych praktyk rynkowych
- Zarządzanie zespołem sprzedażowym – organizacja pracy, rozwój kompetencji, motywowanie i skuteczne kierowanie zespołem w celu osiągania założonych wyników
- Pozyskiwanie nowych klientów i rozwój relacji biznesowych – aktywne nawiązywanie współpracy, budowanie długofalowych relacji oraz utrzymywanie wysokiego poziomu obsługi obecnych klientów
- Opracowywanie i zarządzanie budżetem działu sprzedaży i nadzorowanie realizacji założonych celów, analiza rentowności decyzji
- Aktywne uczestnictwo w negocjacjach z kluczowymi klientami oraz partnerami biznesowymi
- Wdrażanie nowoczesnych narzędzi i rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży oraz konkurencyjność firmy
- Regularne raportowanie wyników sprzedażowych do Zarządu, w celu utrzymania przejrzystości i umożliwienia podejmowania strategicznych decyzji
- Śledzenie dynamiki rynku, analiza trendów konsumenckich i branżowych
Rekruterzy
