HR
Szczecin
ID: 17509
HR
Szczecin

Specjalist(k)a ds. kadr i płac

Posiadasz pierwsze doświadczenie w obszarze kadrowo-płacowym i szukasz miejsca na rozwój swojej kariery? Idealnie się składa!

Poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalist(k)a ds. kadr i płac, która dołączy do naszego zespołu i wesprze nas w realizacji kompleksowej - i zgodnej z prawem - obsługi kadrowo-płacowej naszych pracowników (w tym pracowników tymczasowych). 

Jeśli brzmi to jak oferta skrojona dla Ciebie, aplikuj i dołącz do nas!

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w branży HR na podstawie umowy o pracę
  • Wspierający zespół, który nigdy nie odmawia pomocy
  • Pakiet benefitów pozapłacowych (Medicover wraz z pakietem stomatologicznym, Medicover Sport, kafeteria MyBenefit, platforma z audiobookami, platforma do nauki języków obcych)
  • Elastyczne godziny pracy
  • Ciekawe, rozwijające projekty, różnorodność zadań (tutaj nie ma nudy!) 
  • Pracę w ścisłym centrum miasta
  • Możliwość uczestniczenia w imprezach branżowych, targach pracy oraz poznania lokalnego rynku pracy
  • Dobre emocje – wspólnie celebrujemy święta, urodziny, rocznice i bierzemy udział w różnych akcjach. Nie gardzimy też spotkaniami integracyjnymi, które organizujemy kilka razy do roku

Wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 1 rok);
  • Znajomość przepisów prawa pracy oraz zagadnień kadrowo-płacowych;
  • Praktyczna wiedza związana z naliczaniem wynagrodzeń;
  • Bardzo dobra znajomość j. polskiego;
  • Komunikatywna znajomość j. angielskiego;
  •  Umiejętność pracy w zespole, w dynamicznym środowisku, z nastawieniem na realizację zadania w określonym terminie;
  • Otwartość na relacje z pracownikami (bieżący kontakt z pracownikami);
  • Znajomość MS Office (word, excel, outlook, sharepoint);
  • Mile widziana znajomość programu enova oraz płatnik;
  • Mile widziana znajomość zagadnień związanych z zatrudnianiem pracowników tymczasowych;
  • Mile widziane prawo jazdy kat. B.

Zakres obowiązków

  • Prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów, świadectw pracy i zaświadczeń o zatrudnieniu, weryfikacja danych osobowych;
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy i absencji pracowników;
  • Przygotowywanie list płac oraz rozliczanie wynagrodzeń;
  • Rozliczanie benefitów, urlopów oraz zwolnień lekarskich;
  • Rozliczanie umów cywilnoprawnych (umowa zlecenia);
  • Prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i ppoż. pracowników oraz badań lekarskich - kontrola ich aktualności;
  • Obsługa zgłoszeń do ZUS i innych instytucji;
  • Kontakt z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, Policja, Bank, itp.);
  • Codzienny kontakt z współpracownikami z innych działów;
  • Archiwizacja dokumentów;
  • Prace administracyjne i biurowe mające na celu wsparcia kierownictwa firmy i aktualizowanie wiedzy w zakresie przepisów.

Rekruterzy

Dorota Wójcik - Specjalista ds. Rekrutacji

Dorota Wójcik

Specjalista ds. Rekrutacji