Zostałem liderem i co teraz?

Jak odnaleźć się w nowej roli i nie wylać dziecka z kąpielą.

Świetnie radziłeś sobie w roli specjalisty, Twoje starania zostały dostrzeżone i dostałeś awans. Możliwe też, że sam podjąłeś decyzję o tym, że chcesz się rozwijać w obszarze przywództwa i świadomie kierujesz swoje zawodowe kroki w tę właśnie stronę.

Jesteś liderem i dobrze się czujesz w tej roli, ale masz poczucie, że nie wszystko „idzie” tak, jak powinno. A może jesteś szefem, który chce wesprzeć swoich pracowników na nowej, ekscytującej ścieżce przywództwa?

Zapraszamy na trzydniowy warsztat, który pozwoli lepiej zrozumieć rolę i zadania lidera oraz wzmocnić kompetencje niezbędne w skutecznym kierowaniu zespołem.

Kiedy?

Nasz program realizujemy w trzy dni, które wypełnione są samą merytoryką i warsztatem.

Listopad / Grudzień NOWE TERMINY

  • 15.11 (9:00 - 15:00) - Świadomość i autorytet lidera
  • 22.11 (9:00 - 15:00) - Niezbędne kompetencje lidera
  • 06.12 (9:00 - 15:00) - Jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami

Gdzie? 

  • LSJ HR Group ul. Celna 1, Szczecin 

Koszt

  • 1690 zł (netto)/ 3 dni

Twoje korzyści

  • Zrozumiesz, jak skutecznie komunikować się z zespołem.
  • Dowiesz się jaka jest twoja rola jako lidera i jaki ma wpływ na pracę zespołu.
  • Nauczysz się skutecznie delegować zadania pracownikom.
  • Dowiesz się jak czerpać korzyści ze współpracy z zróżnicowanym zespołem.
  • Zyskasz umiejętności rozwiązywania konfliktów i trudnych sytuacji.
  • Poznasz wagę wellbeingu i odporności psychicznej w kontekście zespołu. 

Dla kogo?

  • Dla osób, które niedawno zostały liderami i chcą poszerzyć swoje kompetencje w nowej roli.
  • Dla osób, które już od jakiegoś czasu kierują zespołem, ale potrzebują rozwinąć swój warsztat o konkretne narzędzia.
  • Dla wszystkich, którzy czują, że dotychczasowe metody nie przynoszą efektów i czas już zaktualizować wiedzę na temat nowoczesnych metod przywództwa.
Anita Gałek - trenerka biznesu

Anita Gałek

Trenerka biznesu, Coach ICF, autorka publikacji o przywództwie

Certyfikowana coach ICF, certyfikowana trenerka biznesu. Autorka ponad 140 publikacji eksperckich z zakresu przywództwa, sprzedaży i obsługi klienta.
Wiedzę trenerską zdobyła mając ponad 12 lat doświadczenia na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych i polskich organizacjach.

Ponad 7 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem rozproszoną siecią sprzedaży. Warsztat nabyła prowadząc od ponad 8 lat szkolenia dla kadr kierowniczych. Poza szkoleniami na co dzień pracuje indywidualnie z przedsiębiorcami (głownie Zarządami firm) w oparciu o narzędzia coachingowe i mentoringowe, wzmacniając oraz rozwijając kompetencje przywódcze.

Konsultantka w zakresie miękkiego HR-u i zarządzania procesami w organizacjach.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Skontaktuj się z nami!
Joanna Siemiątkowska - Project Manager

Joanna Siemiątkowska

Project Manager