Zostałem liderem i co teraz?
Jak odnaleźć się w nowej roli i nie wylać dziecka z kąpielą.
Świetnie radziłeś sobie w roli specjalisty, Twoje starania zostały dostrzeżone i dostałeś awans. Możliwe też, że sam podjąłeś decyzję o tym, że chcesz się rozwijać w obszarze przywództwa i świadomie kierujesz swoje zawodowe kroki w tę właśnie stronę.
Jesteś liderem i dobrze się czujesz w tej roli, ale masz poczucie, że nie wszystko „idzie” tak, jak powinno. A może jesteś szefem, który chce wesprzeć swoich pracowników na nowej, ekscytującej ścieżce przywództwa?
Zapraszamy na trzydniowy warsztat, który pozwoli lepiej zrozumieć rolę i zadania lidera oraz wzmocnić kompetencje niezbędne w skutecznym kierowaniu zespołem.
Kiedy?
Listopad / Grudzień NOWE TERMINY
- 15.11 (9:00 - 15:00) - Świadomość i autorytet lidera
- 22.11 (9:00 - 15:00) - Niezbędne kompetencje lidera
- 06.12 (9:00 - 15:00) - Jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami
Gdzie?
- LSJ HR Group ul. Celna 1, Szczecin
Koszt
- 1690 zł (netto)/ 3 dni
Twoje korzyści
- Zrozumiesz, jak skutecznie komunikować się z zespołem.
- Dowiesz się jaka jest twoja rola jako lidera i jaki ma wpływ na pracę zespołu.
- Nauczysz się skutecznie delegować zadania pracownikom.
- Dowiesz się jak czerpać korzyści ze współpracy z zróżnicowanym zespołem.
- Zyskasz umiejętności rozwiązywania konfliktów i trudnych sytuacji.
- Poznasz wagę wellbeingu i odporności psychicznej w kontekście zespołu.
Dla kogo?
- Dla osób, które niedawno zostały liderami i chcą poszerzyć swoje kompetencje w nowej roli.
- Dla osób, które już od jakiegoś czasu kierują zespołem, ale potrzebują rozwinąć swój warsztat o konkretne narzędzia.
- Dla wszystkich, którzy czują, że dotychczasowe metody nie przynoszą efektów i czas już zaktualizować wiedzę na temat nowoczesnych metod przywództwa.
Anita Gałek
Certyfikowana coach ICF, certyfikowana trenerka biznesu. Autorka ponad 140 publikacji eksperckich z zakresu przywództwa, sprzedaży i obsługi klienta.
Wiedzę trenerską zdobyła mając ponad 12 lat doświadczenia na stanowiskach menedżerskich w międzynarodowych i polskich organizacjach.
Ponad 7 letnie doświadczenie na stanowisku związanym z zarządzaniem rozproszoną siecią sprzedaży. Warsztat nabyła prowadząc od ponad 8 lat szkolenia dla kadr kierowniczych. Poza szkoleniami na co dzień pracuje indywidualnie z przedsiębiorcami (głownie Zarządami firm) w oparciu o narzędzia coachingowe i mentoringowe, wzmacniając oraz rozwijając kompetencje przywódcze.
Konsultantka w zakresie miękkiego HR-u i zarządzania procesami w organizacjach.